Jak złożyć reklamację online?

1. Sprawdź czy producent nie określił własnych warunków reklamacji np. wysłania bezpośrednio serwisu. Listę producentów znajdziesz w zakładce „Zwroty i reklamacje”: https://therm.pl/zwroty-i-reklamacje

2. Zaloguj się na swoje konto w platformie B2B www.therm.pl i wejdź w zakładkę „Moje konto” a następnie „Reklamacje”: https://therm.pl/reklamacje

3. Wyszukaj numer faktury reklamowanych produktów poprzez wpisanie w wyszukiwarkę nazwy lub kodu produktu.

4. Kliknij w wybraną fakturę i wybierz liczbę sztuk reklamowanego produktu. Kliknij przycisk „Reklamuj”.

5. Wypełnij pole „Opis reklamacji”, a następnie wybierz żądanie i kliknij przycisk „Reklamuj”. Reklamacja została złożona.

Outlet

Kontakt

al. Piłsudskiego 143, 92-236 Łódź
Godziny otwarcia

PN-PT 07:00 - 16:00

Jak dojechać
Mielczarskiego 55, 25-709 Kielce
Godziny otwarcia

PN-PT 07:00 - 16:00

Jak dojechać
al. Piłsudskiego 143, 92-236 Łódź
Godziny otwarcia

PN-PT 08:00 - 16:00

Jak dojechać
Zgłoszenie serwisowe on-line Wyślij zgłoszenie serwisowe