Deklaracja Dostępności dla strony internetowej www.therm.pl
Poniższa deklaracja dostępności została przygotowana dla strony internetowej www.therm.pl. Została ona sporządzona na podstawie przykładu deklaracji dostępności zgodnej z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa www.therm.pl jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
Formularze kontaktowe: Mogą występować elementy formularzy (np. etykiety tekstowe dla pól), które nie są w pełni czytelne dla użytkowników korzystających z czytników ekranu.
Materiały wideo: Niektóre filmy opublikowane przed 23 września 2020 r. mogą nie posiadać napisów. Planowane jest sukcesywne uzupełnianie napisów dla tych materiałów do końca 2025 roku.
Dokumenty archiwalne: Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018 r. mogą być niedostępne cyfrowo, w szczególności pliki PDF, które nie zostały przygotowane z myślą o dostępności.
Grafiki i zdjęcia: Niektóre elementy graficzne mogą nie posiadać pełnych opisów alternatywnych, utrudniając ich zrozumienie przez osoby niewidome lub słabowidzące.
Wyłączenia
Treści multimedialne: Niektóre treści multimedialne (np. interaktywne prezentacje, galerie zdjęć o złożonej strukturze) mogą nie być w pełni dostępne cyfrowo ze względu na brak odpowiednich rozwiązań technologicznych lub wysokie koszty adaptacji.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Niniejsza deklaracja została sporządzona dnia 2 stycznia 2025 r.
Deklarację sporządzono na podstawie:
-
Samooceny dokonanej przez podmiot.
-
Wykorzystania dostępnych narzędzi do oceny dostępności cyfrowej.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej www.therm.pl, prosimy o kontakt. Osobą do kontaktu jest Michał Borowiak, Dział E-Commerce. Mogą Państwo skontaktować się drogą elektroniczną pod adresem: mborowiak@therm.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 504 205 120.
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Procedura odwoławcza
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej bądź aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich: https://bip.brpo.gov.pl/pl
Dostępność architektoniczna
Siedziby firmy THERM-INSTAL Sp. z o.o., al. Piłsudskiego 143, 92-236 Łódź.
Wejście: Wejście do budynku/biura jest dostępne z poziomu terenu/posiada podjazd dla wózków inwalidzkich.
Winda: Budynek nie jest wyposażony w windę dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.
Toalety: toalety nie są przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami.
Parking: Miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych nie są dostępne.
Dostęp dla psa asystującego: Osoby z psem asystującym mają prawo wstępu do budynku.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Obsługa w języku migowym: nie jest możliwe skorzystanie z usług tłumacza języka migowego online po wcześniejszym umówieniu terminu.
Pętle indukcyjne: pętla indukcyjna nie występuje w budynku
Informacje w PJM: brak dostępności materiałów w Polskim Języku Migowym.
Aplikacje mobilne
Brak dedykowanych aplikacji mobilnych.